RED KİT SİGARAYI NEDEN BIRAKTI? ÖLÜM YÖNETİMİ ENDÜSTRİSİ -2

Küresel Çarkın İşleyişi Üzerine Ek ve Yeni Notlar Şubat ayında takvimler 9 Şubat’ı gösterdiğinde, sigara içen fanilere sigarayı bıraktırmak ve “zinhar çok zararlı” demek için sigarayı bırakma/bıraktırma günü “kutlamaları” yaptık. Bu yazının ilk bölümünü o zaman yazdım[i]. Bildiğimce yazımı okuduğu için sigarayı bırakan kimse olmadı. Bugün ise 31 Mayıs; yani Dünya Sigarasız Günü. Farkındalık yaratma günlerinin isimleri değişiyor ancak modern dünyanın en organize riyakarlık biçimi … Okumaya devam et RED KİT SİGARAYI NEDEN BIRAKTI? ÖLÜM YÖNETİMİ ENDÜSTRİSİ -2

Trump ve Hulk

Bu yazının amacı günlerdir, haftalardır elimiz böğrümüzde izlediğimiz, elimizden bir şey gelmemesinin sıkıntısıyla birbirimize sardığımız, özellikle sınırlarımızda cereyan eden olayları, Ortadoğu üzerinde oynanan türlü çeşitteki Ali Cengiz oyunlarındaki ABD’nin rolünü farklı bir pencereden size sunmaktır. Yazının, ABD emperyalizminin Ortadoğu’daki siyasi/ideolojik rolünü ciddi bir dille analiz etmek gibi bir amacı bulunmuyor. Kaldı ki bu konuda onlarca yazı okuduğunuza, pek çok TV açık oturumu izlediğinize eminim. Dileğim, Amerikan … Okumaya devam et Trump ve Hulk